تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۵۹۰۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیش از 5 هزار مورد بازرسی از واحد های صنفی سردشت انجام شد

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان سردشت از انجام 5 هزار و 11 مورد بازرسی در 6 ماهه نخست سال جاری از واحد های صنفی این شهرستان خبر داد و گفت: طی 6 ماه نخست سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در این شهرستان با انجام بازرسی های فوق تعداد 249 پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.
بیش از 5 هزار مورد بازرسی از واحد های صنفی سردشت انجام شد

به گزارش می متالز، حامد رمضانی اظهار داشت: طی 6 ماه نخست سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در این شهرستان با انجام بازرسی های فوق تعداد 249 پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

وی افزود: انجام 5 هزار و 11 مورد بازرسی در شهرستان سردشت منجر به تشکیل 249 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی 282 میلیون و 518 هزار ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سردشت ادامه داد: در بازه زمانی 6 ماهه نخست سال جاری 924 مورد بازرسی از واحد های نانوایی انجام و منجر به تشکیل 67 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی 117 میلیون و 391 هزار ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع گردید.

رمضانی عنوان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی بازرسی های انجام شده تعداد 73 هزار و 600 نخ سیگار کشف و 5 فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی 28 میلیون و 830 هزار ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

عناوین برگزیده