تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۵۹
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۵۹۰۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در آمارهای تجمعی؛

درآمد سه شرکت پتروشیمی افزایشی بود

می متالز - شرکت‌های پتروشیمی شیراز، پتروشیمی پردیس و سرمایه‎گذاری صنایع شیمیایی ایران با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است.
درآمد سه شرکت پتروشیمی افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت پتروشیمی شیراز در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲ هزار و ۸۳۲ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شیراز" براساس عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۷ هزار و ۴۸۰ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۵۶ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد ۶ ماهه "شپدیس" ۷۰۳ درصد افزایش یافت

شرکت پتروشیمی پردیس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود یک هزار و ۶۸۰ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شپدیس" براساس عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۵۳ هزار و ۹۰۳ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۷۳ درصدی دارد.

کسب درآمد یک هزار میلیارد ریال "شیران" طی یک ماه

شرکت سرمایه‎گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود  یک هزار و ۶۸۴ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شیران" براساس عملکرد ۶ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۳ هزار و ۷۳۶ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۱۰۲ درصدی را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده