تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۱
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۵۹۱۵۲
سرویس خبر : انرژی
موسوی لارگانی در تذکر شفاهی:

خاموشی در جاده ها و راه های فلاورجان خسارت جانی به مردم وارد کرده است

می متالز - نماینده مردم فلاورجان در مجلس اظهار داشت: خاموشی و نبود تیرهای چراغ برق در مسیرهای مواصلاتی منطقه فلاورجان و اصفهان خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری به مردم وارد کرده است.
خاموشی در جاده ها و راه های فلاورجان خسارت جانی به مردم وارد کرده است

به گزارش می متالز، ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 7 مهرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خود عنوان کرد: برای حل مشکل نبود چراغ در راه های مواصلاتی فلاورجان به وزارت نیرو مراجعه می کنیم و می گوید مسوولیتش با وزارت راه است و وقتی به وزارت راه مراجعه می کنیم، هیچ ترتیب اثری نمی دهند و این مردم هستند که به دلیل تاریکی مطلق در این محورها جان و مال خود را از دست می دهند.

 

انتقاد از بی توجهی به صنف عکاسان

نماینده مردم فلاورجان در مجلس در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال که وضع آب کشاورزی در استان اصفهان نسبت به سال گذشته بهتر بود، خریداری برای محصولات کشاورزی وجود نداشت و محصولات باغداران و کشاورزان روی دست آنها مانده است و این اقشار متضرر شده اند.

وی در تذکر پایانی خود به وزیر کشور از بی توجهی به صنف عکاسان انتقاد کرد و گفت: ثبت احوال و گذرنامه خود اقدام به عکاسی از مردم در دفاتر پست و یا دفاتر صدور گذرنامه می کنند، پس عکاسان باید چه کنند؟

عناوین برگزیده