تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۴
بازدید: ۳۳۲
کد خبر: ۶۱۴۲۰
سرویس خبر : انرژی
با حضور وزیر صنعت؛

گام دوم خط تولید شرکت سپهر پلیمر اصفهان به بهره‌برداری رسید

می متالز - گام دوم خط تولید فیلم های تخصصی پلی پروپیلن (bopp) و کاغذ مصنوعی روز شنبه توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرکت سپهر پلیمر مبارکه به بهره‌برداری رسید.
گام دوم خط تولید شرکت سپهر پلیمر اصفهان به بهره‌برداری رسید

به گزارش می متالز، گام نخست خط تولید فیلم تخصصی و کاغذ مصنوعی شرکت سپهر پلیمر سپاهان در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه سال ۹۶ با سرمایه گذاری یکهزار و ۵۳۸ میلیارد ریال و ظرفیت سه هزار و ۸۰۰ تُن و اشتغالزایی برای ۱۴۶ نفر راه‌اندازی شد.

گام دوم این خط تولیدی روز شنبه در سفر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان بهره‌برداری شد که برای ۲۲۰ نفر اشتغالزایی می‌کند.

مدیرعامل شرکت سپهر پلیمر درباره این خط تولیدی گفت: برای این خط ۳۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی و ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی انجام شده است.

اکبر تاکی افزود: راه‌اندازی خط تولید فیلم‌های تخصصی پلی پروپیلن و کاغذ مصنوعی ۱۰ میلیون دلار ارز آوری برای کشور به دنبال دارد و از واردات این نوع محصول به کشور جلوگیری خواهد شد.

شرکت سپهر پلیمر تولیدکننده فیلم پلی‌استر، فیلم سی‌سی‌پی، فیلم پلی آمید و کاغذ مصنوعی در سه راهی شهرستان مبارکه در غرب اصفهان واقع است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه وزیر راه و شهرسازی روز شنبه به منظور بازدید و افتتاح شماری از طرح‌های صنعتی و عمرانی به اصفهان سفر کرد.

عناوین برگزیده