تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۷
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۶۲۰۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱.۴۱۹ریال؛ سود تلفیقی ۶ماهه «مادیرا»

می متالز - شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در صورت های مالی تلفیقی میان دوره ای ۶ماهه سود هرسهم را یک هزار و ۴۱۹ریال اعلام کرد.
۱.۴۱۹ریال؛ سود تلفیقی ۶ماهه «مادیرا»

به گزارش می متالز، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را یک هزار و ۴۱۹ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی تلفیقی ۶ماهه خود را ۲هزار و ۱۵۰میلیارد ریال اعلام کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۵۷درصد افزایش یافته است. سود خالص تلفیقی «مادیرا» نیز با افزایش ۴۶۲درصدی به مبلغ یک هزار و ۷۰۲میلیارد ریال رسیده است. همچنین سود انباشته تلفیقی این شرکت نیز به ۳هزار و ۷میلیارد ریال رسید.

«مادیرا» در صورت های مالی شرکت اصلی سود ۶ماهه هر سهم را یک هزار و ۳۹۲ریال اعلام کرده است و سود خالص را یک هزار و ۶۷۰میلیارد ریال منتشر کرد.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که با راه اندازی خط تولید یخچال، تولید و فروش لوازم خانگی، توسعه بازارهای فروش  و بهبود خدمات پس از فروش را در برنامه های خود دارد.

«مادیرا» در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره اعلام کرد که تامین مالی شرکت از طریق فروش نقدی و دریافت تسهیلات بوده است و برآورد شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ شرکت در نظر دارد از محل منابع صندوق توسعه ملی با نرخ پایین تر تامین مالی انجام دهد.

عناوین برگزیده