تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۰
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۶۲۲۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی؛

نظارت هدفمند و بازرسی اثربخش در اولویت بازرسان صمت استان است

می متالز - در نشست مشترک رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان شرقی با بازرسان سازمان عنوان شد؛ نظارت و بازرسی هدفمند و اثربخش در اولویت برنامه های سازمان صمت استان است.
نظارت هدفمند و بازرسی اثربخش در اولویت بازرسان صمت استان است

به گزارش می متالز، حبیب امین زاده با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های هدفمند و اثربخش در حوزه نظارت و بازرسی به منظور کنترل بازار و توجه ویژه به شرایط اقتصادی جامعه افزود: بازرسان حوزه نظارت و بازرسی به عنوان نمایندگان سازمان در سطح بازار بوده و همواره احترام به قانون و اجرای ضوابط قانون نظام صنفی در سرلوحه اقدامات اجرایی آنان قراردارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان شرقی در ادامه گفت: پیش بینی تمهیدات مدون، تداوم نشست های ادواری مشترک و اجرای مباحث آموزشی و تخصصی به ارتقاء سطح عملکرد کیفی و کمی بازرسان سازمان و نهایتا به حضور اثربخش در سطح بازار خواهد شد.

وی بر رعایت اخلاق و رفتارحرفه ای و قانون محوری در برنامه های نظارتی تأکید کرد و افزود: جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان، جلب رضایت مردم با تسریع در رسیدگی به شکایات حضوری و گزارش های تلفنی به سامانه 124، برخورد با هرگونه تخلف صنفی و حضور با اقتدار و اثربخش را از اولویت های آتی این حوزه برشمرد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد