تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۴
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۶۳۱۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاملات متفاوت ۹ شرکت و ۶ نماد حاضر در بازار پایه/ صف خرید۵ سهم

می متالز - معاملات متفاوت و چشمگیر امروز بازار سهام به ۹ شرکت بورسی و فرابورسی و ۶ نماد حاضر در بازار پایه تعلق داشت که منجر به صف خرید ۵ سهم شد.
معاملات متفاوت ۹ شرکت و ۶ نماد حاضر در بازار پایه/ صف خرید۵ سهم

به گزارش می متالز، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص از منفی حدود 1500 واحدی نیمه اول به مثبت 785 واحدی در نیمه دوم تغییر جهت داد تا با جلوگیری از نزول به کانال 299 هزار تایی و حفظ خط حمایت مهم 300 هزار واحدی در رقم 302 هزار و 176 واحدی ثبت شود.

براساس این گزارش، درحالی بیش از 3.1 میلیارد سهم به ارزش 1.2 هزار میلیارد تومان در بورس و بالغ بر 212 میلیارد تومان در دو بازار اول و دوم معاملات فرابورس جابجا شد که طبق اطلاعات منتشره شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا، سهام 15 شرکت بورسی و فرابورسی مشمول داد و ستدهای جالب توجه و متفاوت شدند.

این گروه شامل 9 شرکت بورسی و فرابورسی ریخته‌گری‌ تراکتورسازی‌، گروه‌ صنعتی‌ ملی‌، مهرام‌، ایران‌دارو، پگاه گلستان، دارویی البرز بالک، دارویی‌ رازک‌، داروسازی‌زهراوی‌، ایران‌ تایر و 6 شرکت بازار پایه ایی سولیران‌، کارخانجات کابلسازی، امور رفاهی کارگزاران پارس، پتروشیمی کازرون، صنعتی مینو و اقتصادی و خودکفایی آزادگان بودند.

در صدر این فهرست هم شرکت بورسی ریخته‌گری‌ تراکتورسازی‌ با معامله بیش از 7 برابری میانگین یک ماهه و سپس دو شرکت بازارپایه ایی سولیران و کارخانجات کابلسازی با داد و ستد 6 و 5 برابری حضور داشتند.

نکته جالب توجه معاملات مشکوک امروز علاوه بر حضور 6 شرکت بازار پایه ایی، تشکیل صف خرید در نمادهای "فسلیر، بایکا، گپارس، کارزو و غلگستا" بود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده