تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۲۹
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۶۳۶۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«خموتور» سود ۱۲۳ریالی برای هرسهم اعلام کرد

می متالز - شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه سود هرسهم را ۱۲۳ریال اعلام کرد.
«خموتور» سود ۱۲۳ریالی برای هرسهم اعلام کرد

به گزارش می متالز، شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۱۲۳ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی خود را ۱۱۱میلیارد ریال، سود خالص را ۸۸میلیارد ریال و سود انباشته را ۱۷۶میلیارد ریال منتشر کرده است.

در اهداف تشریح شده این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام شده است که شرکت به دنبال کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت محصولات با استفاده از تکنیک های تولید ناب جهت رقابت و حفظ خود در بازارهای داخلی و جهانی است. قیمت محصولات و خدمات یکی از پارامترهای موثر و مهم است که بایستی سازمان در فضای رقابتی بدان توجه ویژه ای داشته باشد. همچنین با توجه به روند ۶ ماهه اول سال ۹۸ پیش بینی می شود نرخ های خرید مواد برای دوره آتی نسبت به میانگین سال ۹۷ به میزان ۳۲ درصد افزایش یابد.

از سوی دیگر در برآوردی که «خموتور» از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی شرکت داشته اعلام کرد که درصدد است بخشی از منابع تامین مالی خود را از محل افزایش سرمایه و بخش دیگر را از محل فروش محصولات تامین کند. علاوه بر این شرکت اقدام به ارایه طرح افزایش سرمایه به میزان ۱۰۰درصد از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران جهت اصلاح ساختار مالی کرده که مراحل آن در حال اجرا است.

این شرکت در نظر دارد با ارتقای محصولات و بهبود کیفیت محصولات تولیدی و همچنین ایجاد بازارهای جدید علاوه بر حفظ سهم موجود خود در بازارها نسبت به افزایش آن اقدام کند.

عناوین برگزیده