تاریخ: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۵
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۶۴۰۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برگزاری جلسه هم افزایی شرکت های کاشی و سرامیک صدر تامین

سلیمانی: هم افزایی موجب کاهش هزینه و تعامل شرکت ها می شود/ حضور در بازار های جدید در دستور کار قرار گیرد

می متالز - جلسه هم افزایی شرکت های الوند، سعدی، سرام آرا، خاک چینی و لعابیران از شرکت های تابعه صدر تامین با حضور مدیرعامل و معاونت نظارت تاصیکو و مدیران عامل شرکت ها برگزار شد.
سلیمانی: هم افزایی موجب کاهش هزینه و تعامل شرکت ها می شود/ حضور در بازار های جدید در دستور کار قرار گیرد

به گزارش می متالز، جلسه هم افزایی شرکت های کاشی و سرامیک صدر تامین با حضور غلامرضا سلیمانی، مدیر عامل، حمزه وکیلی، معاونت نظارت ها و مدیران تاصیکو و مدیران عامل شرکت های الوند، سعدی، سرام آرا، خاک چینی و لعابیران در محل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین برگزار شد.

غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در این جلسه گفت: بررسی شرکت ها موجب شده است تا اهمیت جلسه هم افزایی در صدر تامین چندین برابر شود چرا که این مهم موجب خواهد شد نقاط قوت و ضعف شناسایی و همراهی تیمی سبب رفع موافع و سرعت دهی در تمامی امور می شود. باید بدانیم که تعامل همواره در دستور کار ما در صدر تامین قرار دارد و بدنه های خانواده صدر تامین باید در این زمینه پیشگام باشند.

وی ادامه داد: امروز باید در بازار های هدف یک استراتژی واحد داشته باشیم، اتحاد در شرکت هایی همانند صدر تامین در دنیا نهادینه شده است و ما نیز در این خصوص براساس استاندارد ها حرکت خواهیم کرد.

سلیمانی با تاکید بر ۲ اصل کیفیت و قیمت در بازار کاشی و سرامیک ایران و جهان گفت: کیفیت و قیمت ۲ اصل غیرقابل انکار در بازار محسوب می شود و خوشبختانه شرکت های ما در این خصوص تجربه کافی دارند اما با هم افزایی این مهم دوچندان خواهد شد. امروز باید شرکت های صدر تامین با توجه به بورسی شدن فعالیت های خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: هم افزایی به طور حتم کمک به کاهش هزینه ها خواهد کرد و همین امر رقابتی شدن بهای تمام شده را در بازار های هدف افزایش خواهد داد. امروز باید صنعت کاشی و سرامیک ایران بخصوص شرکت های کاشی و سرامیک صدر تامین با توجه به پتانسیل های فنی و تجربه مدیریتی مدیران بازار کشور های هدف را در اختیار گرفته و برای حضور در بازار های جدید آماده باشند.

سلیمانی تصریح کرد: سیاست های دولت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برای مدیران عامل مشخص است و ما به عنوان صدر تامین باید در راستای تحقق اهداف و سیاست هایی که برای ما ترسیم شده است گام برداریم. تا به امروز عملکرد شرکت های تابعه قابل قبول بوده است اما همان طور که پیشتر گفتم ما می توانیم فراتر از اهداف حرکت و برنامه های توسعه را در دستور کار خود قرار دهیم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده