تاریخ: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۱
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۶۴۸۷۸
سرویس خبر : انرژی

چاه موتور برای استفاده از آب در تولید فولاد ترشیز ایجاد شده است

می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد ترشیز با اشاره به اینکه چاه موتور برای استفاده از آب در تولید فولاد ترشیز ایجاد شده است، گفت: قرار نیست از دشت کاشمر برای تولید فولاد استفاده شود.
چاه موتور برای استفاده از آب در تولید فولاد ترشیز ایجاد شده است

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت فولاد ترشیز در بردسکن با اشاره به اینکه برای ساخت مجتمع فولاد ترشیز سرمایه‌گذاران بیش از 35 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌اند، گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های اولیه با همکاری مسوولان کاشمر، تامین شده است.

غلامحسین اسدیان با اشاره به اینکه چاه موتور برای استفاده از آب در تولید فولاد ترشیز ایجاد شده است، ادامه داد: قرار نیست از آب موجود در دشت کاشمر برای تولید فولاد استفاده شود.

وی اضافه کرد: در ترشیز شهرک صنعتی وجود دارد که هر کدام از واحدهای تولیدی و کارخانه های صنعتی در آن برای خود چاه موتور آب ایجاد کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت فولاد ترشیز متذکر شد: در صورت اعطای تسهیلات درخواست شده، در یک فرصت 18 ماهه برنامه‌ریزی داریم تا پروژه فاز اول آن را تمام کرده، در این فاز در مرحله تولید قرار گیرد، با ساخت و فعالیت این مجتمع برای 200 نفر به‌طور مستقیم و برای یک هزار و 500 نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

عناوین برگزیده