تاریخ: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۰
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۶۴۸۹۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس کالا رخ داد؛

افزایش تقاضا برای خرید شمش المهدی

می متالز - امروز چهارشنبه هشت مهر ماه، دو هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم با خلوص 99.7 درصد شرکت المهدی در بورس عرضه شد که برخلاف عرضه‌های پیشین، میزان تقاضا از عرضه بیشتر بود.
افزایش تقاضا برای خرید شمش المهدی

به گزارش می متالز، همان‌طور که در نمودار 1 آمده است، امروز چهارشنبه هشت مهر ماه، دو هزار تن شمش هزار پوندی با خلوص 99.7 درصد شرکت المهدی در بورس کالا عرضه شد که بالاترین نرخ معاملات در تالار، 202 هزار و 339 ریال به ازای هر کیلوگرم و میانگین نرخ معاملات 202 هزار و 126 ریال به ازای هر کیلوگرم بود که به این ترتیب از نرخ پایه که 202 هزار و 25 ریال به ازای هر کیلوگرم تعیین شده بود، افزایش قیمت را شاهد هستیم.

در روز چهارشنبه، شمش خالص المهدی در بورس کالای ایران به قیمت میانگین 202 هزار و 25 ریال به ازای هر کیلوگرم به فروش رفت که نسبت به یکشنبه 21 مهر ماه، که این محصول به قیمت 205 هزار و 130 ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شد، افت 1.5 درصدی را تجربه کرده است.

شرکت المهدی در روز چهارشنبه هشت مهر ماه، بالغ بر دو هزار تن شمش خالص عرضه کرد که نسبت به عرضه پیشین در یکشنبه 21 مهر ماه حدود 33 درصد بیشتر بود. همچنین این شرکت در این روز دو هزار و 400 تن تقاضا برای شمش خالص داشت که نسبت به روز عرضه پیشین، میزان تقاضا افزایش چشمگیری داشته و در نهایت این شرکت در این روز دو هزار تن شمش خالص فروخت.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد