تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۶
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۶۵۰۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اتحادیه پارچه فروشان استان اصفهان:

اصفهان کارنامه درخشانی در صنعت نساجی دارد

می متالز - رئیس اتحادیه پارچه فروشان استان اصفهان سابقه تولید پارچه در اصفهان را بیش از ۱۲۰ سال قبل دانست و گفت: اصفهان رتبه اول را در تولید پارچه در کشور داشته است، اما رفته رفته این صلابت در تولید و صنعت کم کم روبه کاهش رفت.
اصفهان کارنامه درخشانی در صنعت نساجی دارد

به گزارش می متالز، احمد تقی زاده در جمع خبرنگاران افزود: کارنامه درخشان اصفهان در صنعت نساجی نشان می‌دهد که ما باز هم می‌توانیم در این عرصه موفق ظاهر شویم و این ظرفیت و دانش در این سرزمین وجود دارد و باید برای پوششمان خودمان تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: کیفیت پارچه های ما به حدی بود که بریتانیا ما را تهدید کرد.

رئیس اتحادیه پارچه فروشان با تاکید بر اینکه ما باید در راستای نیاز جامعه حرکت کنیم و همراه با طراحان زبده پارچه فروشان هم به همان سمت بیایند که لباس ملی داشته باشیم اظهار داشت:نباید خودمان را دست کم بگیریم به این خاطر که هم اکنون بالای  ۷۵ درصد پارچه پوشاک مدارس و صد در صد پوشاک بیمارستانی در اصفهان تولید می شود.

وی اضافه کرد: در راستای اینکه به یک تولید و محتوای خوب برسیم باید کل کشور همکاری کنند.

تقی زاده گفت: ایده و فکر ایرانی بسیار غنی است و ما می توانیم بر حسب نیازها لباس های خوبی را طراحی کنیم و بر حسب آن تولید کنندگان پارچه هم کیفیت را مدنظر قرار دهند تا مردم از پوشاکی استفاده کنند که در کشور خودشان تولید می شود.  

عناوین برگزیده