تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۵
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۶۵۹۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بورس تهران انجام شد:

درج صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بذر امید آفرین با نماد «بذر (BAZR)»

می متالز - صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بذر امید آفرین جهت سرمایه‌گذاری در سهام با نماد «بذر (BAZR)» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران درج ‌شد.
درج صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بذر امید آفرین با نماد «بذر (BAZR)»

به گزارش می متالز، براساس مصوبه‌ بورس اوراق بهادار تهران، از این تاریخ (چهاردهم آبان‌ماه ۱۳۹۸) صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بذر امید آفرین جهت سرمایه­ گذاری در سهام با نماد «بذر (BAZR)» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج ‌شد.

مجوز تاسیس صندوق در تاریخ ۱۲ / ۰۹ / ۱۳۹۲ صادر شد و صندوق به روش صدور و ابطال فعالیت می کرد. لیکن بر اساس مجوز شماره ۵۵۷۰۹ / ۱۲۲ مورخ ۲۲ / ۰۷ / ۱۳۹۸  سازمان بورس و اوراق بهادار نوع صندوق از صندوق سرمایه ­گذاری مبتنی بر صدور و ابطال به صندوق سرمایه­ گذاری قابل معامله (ETF) تغییر یافت.

مدیر این صندوق، شرکت تامین سرمایه امید، موسسان آن تامین سرمایه امید و حبیب رضا حدادی سیاهکلی هستند؛ همچنین متولی صندوق موسسه حسابرسی فریوران راهبرد و بازارگردان آن نیز شرکت تامین سرمایه امید هستند.

این صندوق حداکثر ۷۰۰۰۰۰۰۰۰ واحد سرمایه­ گذاری خواهد داشت که تعداد ۶۹۹۹۰۰۰۰۰ واحد آن به عنوان واحدهای عادی در نظر گرفته­ شده است.

اطلاعات مربوط به بازه زمان بازگشایی نماد و سایر اطلاعات تکمیلی از طریق همین سایت در اختیار سرمایه‌گذاران محترم قرار خواهد گرفت.

عناوین برگزیده