در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:

به گزارش می متالز به نقل از صما، پس از برگزاری مراسم افتتاحیه و سخنرانی وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه 15 و مهدی صالحی، مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران، از طراحان و سازندگان برتر منطقه 15 با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و همچنین به شرکتکنندگان گواهی شرکت در کارگاه تخصصی نما اهدا شد.




لازم به ذکر است این مراسم میزبان کارگاههای تخصصی با عناوین اجرای نمای آجر توسط دکتر حمید جعفریان و تشریح راهنما و موازین طراحی نما توسط مهندس محمد مهدی عابدی بود.


همچنین وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه 15 و مهدی صالحی، مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران از غرفههای حاضر در نمایشگاه نما بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه فعالیتها و چالشهای آنان قرار گرفتند.




