تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۷
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۶۶۴۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تولید و اشتغال نباید تحت تاثیر مبارزه با فساد قرار گیرد

می متالز - دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ تولید و اشتغال کشور در کنار مبارزه با فساد باید در دستور کار همه دستگاه‌ها از جمله وزارت اطلاعات باشد.
تولید و اشتغال نباید تحت تاثیر مبارزه با فساد قرار گیرد

به گزارش می متالز، عبداله رضیان، روز دوشنبه درباره حضور سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن افزود: وزیر اطلاعات با هدف بررسی اقدامات این وزارتخانه در جهت تداوم امنیت تولید و سرمایه گذاری به این کمیسیون دعوت شد.

وی ادامه داد: در نشست اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با وزیر اطلاعات و معاونین وی، مراقبت از آسیب ندیدن واحدهای تولیدی در مبارزه با فساد بررسی شد.

رضیان اضافه کرد: مواردی که در رابطه با مبارزه با فساد مطرح بود از طرف نمایندگان با وزیر مطرح شد و وزیر قول پیگیری داد.

این نماینده مجلس، فرار مالیاتی را از دیگر مواردی مطرح شده در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد که با حضور اعضای کمیسیون  با وزیر اطلاعات بررسی شد.

وی گفت: برخی اعضای کمیسیون در سخنانی ضمن تاکید بر مبارزه جدی با فساد، بر حمایت از تولید و اشتغال در کشور را خواستار شدند و اینکه نباید این مهم تحت‌الشعاع مبارزه با فساد قرار گیرد و از این موضوع آسیب ببیند.

رضیان افزود: موضوع مبارزه با فساد باید با رعایت شرایط تولید و تولیدکننده و اشتغال از سوی دستگاه‌های نظارتی پیگیری شود.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هدف از برگزاری نشست با وزیر اطلاعات و معاونین وی را تبادل نظر عنوان کرد و خاطرنشان کرد که این دومین جلسه تبادل نظر بوده و در محل وزارت اطلاعات برگزار شد. 

وی اضافه کرد: قرار شد برای پیگیری مسائل، به زودی جلسه دیگری بین نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و وزیر اطلاعات برگزار شود.

این نماینده مجلس، افزود: گزارش معاونت اقتصادی وزارت صنایع و معادن در خصوص تامین امنیت تولید و سرمایه نیز قرائت و محورهای آن مورد بررسی قرار گرفت.

عناوین برگزیده