تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۳۰
بازدید: ۵۶۰
کد خبر: ۶۷۹۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
هم‌بنیانگذار دیجی‌کالا مطرح کرد:

دیجی‌کالا و شاید "بورس"

می متالز - برای حضور دیجی کالا در "بورس" تمهیداتی صورت گرفته و تا انجام امور اداری و رفع موانع و مشکلات نمی‌توان زمان دقیقی برای این ورود اعلام کرد.
دیجی‌کالا و شاید "بورس"

به گزارش می متالز، حمید محمدی هم‌بنیان‌گذار دیجی کالا در خصوص احتمال ورود این شرکت به بازار سرمایه گفت: یک شرکت برای حضور در بورس باید شرایطی از جمله ساختار شرکتی، حاکمیت شرکتی، سیستم‌های گزارش‌دهی، صورت‌های مالی، استاندارد گزارش‌های مالی را داشته باشد.

وی ادامه داد: تمامی این نکات برای ورود یک کسب‌ و‌ کار ساختار‌مند و با مکانیزم حاکمیت شرکتی در بازار سهام لازم است تا بتواند اعتماد بازار سرمایه را جلب کند.

بنیان‌گذار دیجی‌کالا در خصوص برنامه این شرکت برای حضور در بورس عنوان کرد: در این رابطه نمی‌توان اظهار نظر قطعی داشت چراکه بررسی‌ها و تحقیقات لازم در حال تکمیل است.

محمدی افزود: طی یک سال گذشته، شرایط جهت احراز در حال آماده‌سازی بوده و تنها امور اداری مربوط به بورس باقی مانده که احیانا مسائل و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت بنابراین راجع به زمان دقیق ورود به بازار سرمایه نمی‌توان نظر قطعی داد. 

محمدی بنیانگذار دیجی کالا با اشاره به رقبای این شرکت اظهار داشت: وجود رقیب قوی عاملی در جهت انسجام یک تیم است، بازار‌های آفلاین با سهم خرده فروشی تنها بین یک تا ۲ درصدی و بازار آنلاین و وجود ۳۱ هزار فروشگاه اینترنتی را می‌توان از جمله رقبای دیجی کالا دانست.

وی در پایان از ‏تنوع محصول در "دیجی‌کالا" سخن گفت و افزود: این تنوع به زودی به ۲ میلیون خواهد رسید. در آینده گزارش جامعی در مورد هر آنچه در دیجی‌کالا اتفاق افتاده، منتشر خواهد شد. ‏این گزارش‌دهی دو بار در سال صورت خواهد گرفت.

عناوین برگزیده