تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۴
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۶۸۱۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کعبی خبر داد:

تاکید بر رفع موانع تولید در دیدار هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی با مجمع کارآفرینان ایران

می متالز - نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای مجمع کارآفرینان ایران در دیدار با هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی بر رفع موانع تولید و معافیت مالیاتی تولیدکنندگان تاکید داشتند.
تاکید بر رفع موانع تولید در دیدار هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی با مجمع کارآفرینان ایران

به گزارش می متالز، عامر کعبی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در خصوص دیدار هیات رئیسه این کمیسیون با مجمع کارآفرینان ایران، گفت: اعضای مجمع کارآفرینان ایران با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تولید و رونق اشتغال‌زایی خواستار تسهیل شرایط بودند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه کارآفرینان عمدتا دغدغه‌های خود را مطرح کردند، ادامه داد: یکی از پیشنهاد‌های مجمع کارآفرینان ایران مبنی بر این بود که موضوعات قضائی حوزه تولید تا زمانی که نهایی نشده رسانه‌ای نشود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لزوم توجه به سرمایه‌گذاران و تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در کشور و لحاظ معافیت‌های مالیاتی از دیگر پیشنهادهای کارآفرینان در نشست با هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی بود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در نشست مجمع کارآفرینان ایران بر روی موضوع پرداخت حقوق مکفی به کارگران تاکید شد و اعضای هیات رئیسه کمیسیون نیز در این نشست مطرح کردند که پیگیر مسائل و دغدغه‌های کارآفرینان خواهند بود.

عناوین برگزیده