تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۲
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۶۸۵۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

فروش یک ماهه "سهگمت" به ۲۱۵میلیارد ریال رسید

می متالز - شرکت سیمان هگمتان در فعالیت یک ماهه آبان۱۳۹۸ اعلام کرد که درآمد حاصل از فروش محصولات شرکت به ۲۱۵میلیارد و ۸۲۰میلیون ریال رسیده است.
فروش یک ماهه "سهگمت" به ۲۱۵میلیارد ریال رسید

به گزارش می متالز، شرکت سیمان هگمتان در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ اعلام کرد ۱۳۶هزار و ۳۲۱تن انواع محصولات خود را به ارزش ۲۱۵میلیارد و ۸۲۰میلیون ریال به فروش رسانده است که در مقایسه با دوره یک ماهه منتهی به ۳۰مهر۱۳۹۸ با افت بیش از ۹۸میلیارد ریالی مواجه شده است.

این شرکت در یک ماهه مهر۱۳۹۸ بیش از ۱۷۹هزار تن انواع محصولات خود را به ارزش ۳۱۳میلیارد و ۸۷۴میلیون ریال فروخته است.

«سهگمت» در گزارش منتشر شده خود اعلام کرد که از ابتدای سال مالی تا ۳۰آبان۱۳۹۸ توانسته بیش از یک میلیون و ۵۸۴هزار تن از محصولات خود را به مبلغ ۲هزار و ۳۸۵میلیارد و ۴۷۱میلیون ریال فه فروش برساند.

این شرکت اعلام کرده است که فروش کلینکر داخلی به صورت EXW است و فروش کلینکر صادراتی تا پایان مهرماه به صورت FOB و در آبان ماه به صورت Fot بوده است.

شایان ذکر است؛ پیش از این «سهگمت» در گزارش ۹ماهه خود از تحقق سود ۹۱۶ریالی به ازای هرسهم خبر داده بود. همچنین در تشریح برنامه های با اهمیت خود به افزایش سرمایه از محل سود انباشته به میزان ۵۵درصد اشاره کرده بود که در این راستا گزارش توجیهی تهیه و جهت رسیدگی به حسابرس ارایه کرده بود.

عناوین برگزیده