تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۳
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۶۸۵۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش ۵.۵۵هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی "وصنعت"

می متالز - شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت در صورت وضعیت پرتفوی بورسی خود اعلام کرد: در یکسال گذشته با افزایش ۵هزار و ۵۵۶میلیارد ریالی همراه شده است.
افزایش ۵.۵۵هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی "وصنعت"

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱مرداد۱۳۹۸ اعلام کرد به ازای هر سهم ۸۸۴ریال سود محقق ساخته است.

این شرکت طی دوره مورد گزارش، سود عملیاتی را ۳هزار و ۸۳۵میلیارد ریال، سود خالص را ۳هزار و ۹۷۷میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۴هزار و ۹۴۹میلیارد ریال منتشر کرده است.

"وصنعت" در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اعلام کرد در یکسال گذشته با افزایش ۵هزار و ۵۵۶میلیارد و ۹۵میلیون ریالی پرتفوی همراه شده است. همچنین بهای تمام شده در این پرتفوی با افزایش ۲هزار و ۶۵۰میلیارد ریالی به مبلغ ۸هزار و ۶۵۰میلیارد ریال بالغ شده و ارزش بازار آن با افزایش ۶هزار و ۴۰۲میلیارد ریالی به ۱۴هزار و ۱۱۷میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت سود واگذاری های خود را ۲هزار و ۹۰۳میلیارد و ۷۷۴میلیون ریال اعلام و کل مبلغ واگذار شده را ۱۱هزار و ۳۶۰میلیارد و ۵۹۱میلیون ریال منتشر کرده است. همچنین مبلغ کل سهام بورسی خریداری شده را ۱۱هزار و ۶۸میلیارد ریال اعلام کرده است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده