تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۸
بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۶۸۶۶۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

چالشی به نام تسلا «سایبرتراک»

می متالز - ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در پیامی توئیتری مدعی شده است که وانت «سایبرتراک» این شرکت تنها سه روز پس از معرفی، ۲۰۰ هزار سفارش‌ را از سوی مشتریان دریافت کرده است.
چالشی به نام تسلا «سایبرتراک»

به گزارش می متالز، گفتنی است سایبرتراک از بدو معرفی توسط تسلا، به‌دلیل ظاهرش با جنجال‌های فراوانی مواجه شده است. این درحالی است که برخلاف انتظارات، رونمایی از جدیدترین محصول تسلا با واکنش مثبت سهامداران مواجه نشد و طی ۲۴ ساعت بعد از مراسم معرفی سایبرتراک، ارزش سهام تسلا ۷ درصد کاهش یافت. از اولین ساعات اتمام مراسم رونمایی سایبرتراک، عده‌ کثیری از سهامداران شرکت تسلا اقدام به فروش سهم خود کرده‌اند. ارزش هر سهم تسلا که هفته‌ گذشته به ۳۶۰ دلار رسیده بود، تا ۳۳۲ دلار افت کرد و هم‌اکنون، ۳۳۳ دلار ارزش دارد. بیش از یک سال تا تولید انبوه و عرضه‌ عمومی تسلا سایبرتراک زمان باقی مانده است. نتیجه‌ پیش‌داوری برای موفقیت یا شکست تجاری این پروژه طی ماه‌های آینده مشخص خواهد شد.

عناوین برگزیده