تاریخ: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۱
بازدید: ۴۷۴
کد خبر: ۶۹۰۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بررسی عملکرد ماهانه غلتک سازان سپاهان

افت ۱۰ درصدی فروش فسازان در آبان ماه/ عملکرد قابل قبول غلتک سازان نسبت به مدت مشابه سال گذشته

می متالز - مجموع فروش ریالی فسازان با افتی ۹٫۶ درصدی، از ۴۱ میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان در پایان مهر ماه، به ۳۷ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان در انتهای آبان ماه رسید.
افت ۱۰ درصدی فروش فسازان در آبان ماه/ عملکرد قابل قبول غلتک سازان نسبت به مدت مشابه سال گذشته

به گزارش می متالز، شرکت غلتک سازان سپاهان اقدام به انتشار گزارش عملکرد آبان ماه خود کرد؛ این شرکت در آبان ماه خبر از کاهش فروش انواع محصولات خود داده است.

مجموع فروش ریالی فسازان با افتی ۹٫۶ درصدی، از ۴۱ میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان در پایان مهر ماه، به ۳۷ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان در انتهای آبان ماه رسید.

شرکت غلتک سازان سپاهان در آبان ماه، سه گروه تولیدی خود را متوقف کرد و در نتیجه فروشی را به ثبت نرساند.

اما در این میان فروش شمش تولیدی این شرکت با وجود افزایش نرخ فروش در آبان ماه، با افتی هفت درصدی از ۳۷ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومان در پایان مهر ماه سال جاری، به ۳۴ میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان در پایان آبان ماه رسید.

این شرکت در گروه سایر محصولات و خدمات، فروشی ۵۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی را ثبت کرد.

فسازان در بخش فروش قطعات محصولات تولیدی خود نیز با افت فروشی ۳۵ درصدی همراه بود و از چهار میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان در پایان مهر ماه، به دو میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان در پایان آبان ماه رسید.

همچنین مجموع فروش هشت ماهه شرکت غلتک سازان سپاهان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه توانست نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشدی ۴۵ درصدی را تجربه کند و از ۲۲۸ میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان در ۸ ماهه سال ۹۷ به ۳۳۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان در هشت ماهه سال جاری دست یابد.

عناوین برگزیده