تاریخ: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۶۹۰۵۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تقدیر از شرکت سیمان هرمزگان در اجلاس توسعه صادرات ایران

می متالز - در اجلاس توسعه صادرات ایران، سیمان هرمزگان نشان ملی برترین توان علمی و رقابتی در تولید سیمان با کیفیت و دکتر مهدی باشتی مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان، نشان عقاب طلایی مدیریت موفق در صنعت سیمان را دریافت کرد.
تقدیر از شرکت سیمان هرمزگان در اجلاس توسعه صادرات ایران

به گزارش می متالز، بزرگترین اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران (EXPORTEX IRAN)، با حضور نمایندگان تجاری و اتاقهای مشترک بازرگانی کشورهای منطقه روز یکشنبه ۲۶ آبان در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

امیر سجده ای معاون بازرگانی و توسعه بازار شرکت سیمان هرمزگان ضمن بیان اهداف برگزاری این اجلاس، گفت: اجلاس توسعه صادرات ایران با هدف معرفی راهکارهای صادرات محصولات و خدمات به کشورهای منطقه و کسب فرصت های جدید درامد ارزی در بخش صادرات غیرنفتی برگزار شد. وی با اشاره به حضور نمایندگان دیگر کشورها در این اجلاس گفت: در حاشیه اجلاس که با حضور نمایندگان و مدیران اتاق های بازرگانی کشورهای عمان، هند، ترکیه، قطر، سوریه، افغانستان، آذربایجان و ازبکستان برگزار شد، با چند تن از ایشان رایزنی و گفتگو صورت گرفت.

وی افزود: در این اجلاس که برترین های صنعت ایران حضور داشتند، شرکت سیمان هرمزگان توانست نشان ملی برترین توان علمی و رقابتی در تولید سیمان با کیفیت را از آن خود کند و هچنین استاندارد و جایزه بین المللی (MII-Best Cement Product Export Awards 2019) تولید برترین محصول منطبق با شاخص های بازار جهانی صادرات سیمان به انتخاب اتحادیه اروپا به برند سیمان هرمزگان و نشان عقاب طلایی مدیریت موفق در صنعت سیمان به دکتر مهدی باشتی مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان اهدا شد.

در ادامه این مراسم، تابلوی یادبود اجلاس توسعه صادرات ایران توسط معاون بازرگانی و توسعه بازار شرکت سیمان هرمزگان و جمعی از مدیران موفق صنعت کشور امضا شد. این تابلو به زودی جهت کمک به تامین هزینه های افراد مبتلا به سرطان به فروش خواهد رسد.

لازم به ذکر است در این اجلاس جمعی از معاونان و مدیران شرکت سیمان هرمزگان حضور داشته و در پنل های تخصصی آن شرکت کردند.

عناوین برگزیده