تاریخ: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۰
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۶۹۱۲۰
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبر داد:

تعیین تکلیف مدیریت راه آهن کرمانشاه

می متالز - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف مدیریت راه آهن کرمانشاه خبر داد.
تعیین تکلیف مدیریت راه آهن کرمانشاه

به گزارش می متالز، احمد صفری عصر امروز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه از وضعیت نامناسب راه آهن کرمانشاه ابراز گلایه کرد و اظهار داشت: در حال حاضر سرعت و زمان حرکت قطار در استان بسیار نامناسب است و همچنین تعداد سفرها بسیار کم است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: با این همه هزینه ای که برای راه آهن کرمانشاه شده است اصلا پذیرفته نیست که چنین رها و به فراموشی سپرده شود.

صفری اشاره ای به دهکده لجستیک داشت و افزود: در بحث انتقال سند زمین که متعلق به شهرک های صنعتی است اول باید مشکلات را حل و فصل کرد و بعد نسبت به جانمایی آن اقدام می کردند   

وی گفت: استاندارد لجستیک ۲۸۰ هکتار زمین است که کرمانشاه ۲۴۰ هکتار دارد و باید این امر نیز پیگیری شود تا در ادامه با مشکل مواجه نشود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بحث جذب سرمایه گذار و روش واگذاری نیز باید ابتدا کل هزینه های زیربنایی و روبنایی به جهت تشویق سرمایه گذار را خود راه آهن قبول کند و بعد واگذار شود.

وی همچنین عدم احداث خط های آنتنی برای صنایع استان را یکی دیگر از ضعف های راه آهن کرمانشاه دانست و گفت: نیاز است جلسه مشترکی به این منظور تشکیل شود و مشکلات سر راه این امر را حل و فصل کنیم.

وی از تعیین تکلیف مدیریت راه آهن کرمانشاه خبر داد و افزود: بالاخره پس از ۲ سال و ۸ ماه از افتتاح این پروژه استان کرمانشاه دارای مدیر خواهد شد.

صفری گفت: بر این اساس انتظار است استان کرمانشاه را به صورت ویژه ببینید و نسبت به جذب نیروهای بومی که قصد دارند در راه آهن کرمانشاه مشغول شوند اقدامات لازم صورت بگیرد.

عناوین برگزیده