تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۶۹۹۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار:

مهمترین اولویت مجلس یازدهم حل مشکلات اقتصادی مردم باشد

می متالز - ‎نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس گفت: مهمترین اولویت مجلس یازدهم باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، زیرا مردم در سال آینده تحمل فشارهای اقتصادی مضاعف را ندارند.
مهمترین اولویت مجلس یازدهم حل مشکلات اقتصادی مردم باشد

به گزارش می متالز، حسین رضازاده، با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار داشت: مهمترین اولویت مجلس یازدهم باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، زیرا مردم در سال آینده تحمل فشارهای اقتصادی مضاعف را ندارند و باید وضعیت معیشی مردم سامان یابد.

نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال آینده باید فکری به حال وضعیت درآمدی مردم و همچنین اشتغال جوانان شود.

وی در خصوص عملکرد مجلس دهم، افزود: با توجه به اینکه در طول عمر مجلس دهم، کشور شرایط حساسی را تجربه کرد اما مجلس دهم عملکرد خوب و قابل قبولی داشت زیرا شرایط بین المللی ما خاصی بود و حتی شاید سخت تر از زمان جنگ بود.

رضازاده ادامه داد: طی دو سه سال اخیر هر دو ماه یک بحران در کشور داشتیم یا بحران اجتماعی، بین اللملی و حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله داشته ایم و شرایط کشور کاملا ویژه بود.

نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی گفت: ‎در این سال‌ها آمریکا شمشیر را از رو برای ما بسته است و در حال حاضر تحریم‌های آمریکا کاملا ظالمانه و مصداق بارز تروریسم اقتصادی است با توجه به این مشکلات مجلس عملکرد قابل قبولی داشته است.

رضازاده با اشاره به ثبت نام مجدد خود از حوزه انتخابیه کازرون و کوه چنار، اظهار داشت: در انتخابات مجلس یازدهم بصورت مستقل شرکت می‌کنم.

عناوین برگزیده