تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۷۰۱۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود ۸۸۲ریالی برای هرسهم "بوعلی"

می متالز - شرکت پتروشیمی بوعلی در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرد برای هرسهم ۸۸۲ریال سود پوشش داده است.
سود ۸۸۲ریالی برای هرسهم "بوعلی"

به گزارش می متالز، شرکت پتروشیمی بوعلی با توجه به صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هر سهم را ۸۸۲ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افت ۵۷درصدی را تجربه کرده است.

این شرکت سود عملیاتی خود را ۳هزار و ۴۰۴میلیارد ریال، سود خالص را ۳هزار و ۸۵میلیارد ریال و سود انباشته را ۷هزار و ۳۱۷میلیارد ریال اعلام کرده است.

فروش «بوعلی» در دوره مالی مذکور به ۶۳۳هزار و ۹۷۲تن انواع محصولات و به ارزش ۳۸هزار و ۵۱۷میلیارد و ۲۶۱میلیون ریال بوده که از این محل ۷هزار و ۳۸۲میلیارد و ۲۹۷میلیون ریال سودناخالص شناسایی کرده است.

از سوی دیگر این شرکت پیش بینی کرده که برای ۶ماهه دوم سال مالی منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ فروش خود را به یک میلیون و ۵۷۸هزار و ۲۰۰تن انواع محصولات برساند.

در برآوردی که "بوعلی" از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته، اعلام کرده است که این اقدام بر اساس تغییرات جهانی قیمت نفت به استناد نشریه بین المللی پلتس اعمال می شود. همچنین نرخ خرید مواد اولیه بر اساس تغییرات جهانی نفت خواهد بود.

این شرکت سایر برنامه های با اهمیت در دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ را شیرین سازی پروژه برش سنگین و تولید هگزان از محصول رافینیت اعلام کرده است.

عناوین برگزیده