تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۷۰۱۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مدیرعامل پست بانک: دغدغه اصلی بانک، مشتری‌ مداری و تجهیز منابع است

می متالز - بهزاد شیری مدیر عامل پست‌ بانک‌ ایران درجلسه شورای مدیران گفت: دغدغه اصلی همه مجموعه بانک مشتری‌ مداری و تجهیز منابع برای افزایش سود آوری و ارتقاء جایگاه آن است.
مدیرعامل پست بانک: دغدغه اصلی بانک، مشتری‌ مداری و تجهیز منابع است

به گزارش می متالز، روابط عمومی پست بانک ایران، شیری تصریح کرد: همه باید متحد و یکدل شویم تا پایان سال به اهداف تعیین شده برسیم. وی افزود: طرح‌های بانکی که در هیات مدیره تصویب می‌شود همه باید کمک کنیم تا به نحو مطلوب اجرا شده و مشتریان بانک به ویژه روستائیان نیز از آن بهره‌مند شوند.

شیری تأکید کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام‌ شده از واحدهای اجرائی،‌ کارکنان این واحدها به این باور رسیده‌اند که احصاء مسائل و مشکلات استان‌ها و تلاش و تسریع مدیران ستادی در حل آنها می‌تواند در ارتقاء شاخص‌های مالی و اقتصادی بانک مؤثر باشد. مدیرعامل پست بانک ایران عنوان کرد: نیروی انسانی یکی از سرمایه‌های اصلی بانک است که باید با ارائه آموزش های مؤثر و کاربردی، انحراف‌ها و خطاها را به حداقل رسانده و از ظرفیت‌ها و توان آنها به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به جدیت عمومی در انجام فعل خواستن در همه ارکان پست‌ بانک‌ ایران اظهارداشت: این بانک یک سازمان تخصصی است و باید منافع سازمان تنها میثاق همه ما باشد و برای ارتقاء جایگاه آن به ویژه در ایام پایانی سال تلاش مضاعفی داشته باشیم.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد