تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۷۰۱۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مدیرعامل پست بانک: دغدغه اصلی بانک، مشتری‌ مداری و تجهیز منابع است

می متالز - بهزاد شیری مدیر عامل پست‌ بانک‌ ایران درجلسه شورای مدیران گفت: دغدغه اصلی همه مجموعه بانک مشتری‌ مداری و تجهیز منابع برای افزایش سود آوری و ارتقاء جایگاه آن است.
مدیرعامل پست بانک: دغدغه اصلی بانک، مشتری‌ مداری و تجهیز منابع است

به گزارش می متالز، روابط عمومی پست بانک ایران، شیری تصریح کرد: همه باید متحد و یکدل شویم تا پایان سال به اهداف تعیین شده برسیم. وی افزود: طرح‌های بانکی که در هیات مدیره تصویب می‌شود همه باید کمک کنیم تا به نحو مطلوب اجرا شده و مشتریان بانک به ویژه روستائیان نیز از آن بهره‌مند شوند.

شیری تأکید کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام‌ شده از واحدهای اجرائی،‌ کارکنان این واحدها به این باور رسیده‌اند که احصاء مسائل و مشکلات استان‌ها و تلاش و تسریع مدیران ستادی در حل آنها می‌تواند در ارتقاء شاخص‌های مالی و اقتصادی بانک مؤثر باشد. مدیرعامل پست بانک ایران عنوان کرد: نیروی انسانی یکی از سرمایه‌های اصلی بانک است که باید با ارائه آموزش های مؤثر و کاربردی، انحراف‌ها و خطاها را به حداقل رسانده و از ظرفیت‌ها و توان آنها به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به جدیت عمومی در انجام فعل خواستن در همه ارکان پست‌ بانک‌ ایران اظهارداشت: این بانک یک سازمان تخصصی است و باید منافع سازمان تنها میثاق همه ما باشد و برای ارتقاء جایگاه آن به ویژه در ایام پایانی سال تلاش مضاعفی داشته باشیم.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!