تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۷۰۲۳۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس کالا معامله شد؛

افزایش حجم معاملات مفتول مس

می متالز - معاملات انجام شده امروز، 30 مهر ماه در تالار صنعتی بورس، افت قیمت مفتول مس را نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد اما حجم معاملات مفتول مسی نسبت به هفته گذشته، 60 تن افزایش داشته است.
افزایش حجم معاملات مفتول مس

به گزارش می متالز، در هفته منتهی به سوم آبان ماه در تالار بورس کالا، مجموع عرضه مفتول مسی دو هزار و 480 تن بوده است. میانگین موزون قیمت هر کیلوگرم مفتول در عرضه این هفته، 63 هزار و 450 تومان بود و مجموع حجم معامله مفتول مسی در بورس کالا 300 تن گزارش شده است.

نمودار 1 نشان می‌دهد که در هفته جاری قیمت مفتول مسی در بورس کالا، 0.1 درصد افت نسبت به هفته معاملاتی پیش از آن داشته است.

نمودار 2، عرضه، تقاضا و حجم معامله مفتول مسی را در بورس کالا طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد. طبق این نمودار، شرکت ملی صنایع مس در هفته منتهی به سوم آبان ماه یک هزار تن مفتول عرضه کرد که از این عرضه 80 تن به فروش رسید، همچنین شرکت گیل‌راد یک هزار تن مفتول عرضه کرد که 180 تن از آن در تالار اصلی و 20 تن دیگر در مچینگ مورد معامله قرار گرفت. در معاملات امروز سه‌شنبه 30 مهر ماه بورس کالا، شرکت دنیای مس کاشان 440 تن مفتول مسی عرضه کرد که فقط 20 تن آن معامله شد؛ همچنین شرکت‌‌ صنایع کابل‌سازی افق البرز 40 تن مفتول عرضه کرد که این عرضه به فروش نرفت.

 

عناوین برگزیده