تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۷
بازدید: ۳۸۴
کد خبر: ۷۰۸۷۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش قیمت و میزان معاملات مفتول مس

می متالز - معاملات انجام شده در تالار صنعتی بورس امروز چهارم آذر ماه، افزایش قیمت مفتول مس را نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد. حجم معاملات مفتول مسی نسبت به هفته گذشته، 70 تن افزایش داشته است.
افزایش قیمت و میزان معاملات مفتول مس

به گزارش می متالز، در هفته منتهی به هشتم آذر ماه مجموع عرضه مفتول مسی در تالار بورس کالا یک هزار و 760 تن بوده است. میانگین موزون قیمت هر کیلوگرم مفتول در عرضه این هفته، 65 هزار و 100 تومان بود و مجموع حجم معامله مفتول مسی در بورس کالا 470 تن گزارش شده است.

نمودار 1 نشان می‌دهد که در هفته جاری قیمت مفتول مسی در دو هفته اخیر افزایش داشته و مس نسبت به هفته گذشته 0.4 درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

نمودار 2، عرضه، تقاضا و حجم معامله مفتول مسی را در بورس کالا طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد. طبق این نمودار، شرکت ملی صنایع مس در هفته منتهی به هشت آذر ماه 200 تن مفتول عرضه کرد که به فروش نرسید. همچنین شرکت گیل‌راد یک هزار تن مفتول عرضه کرد که 230 تن آن در تالار اصلی و 40 تن آن در مچینگ مورد معامله قرار گرفت. شرکت‌های‌‌ صنایع کابل‌سازی افق البرز و صنایع مس کاوه نیز به ترتیب 40 و 80 تن مفتول عرضه کردند که این عرضه‌ها به فروش نرفتند.

عناوین برگزیده