به گزارش می متالز، فروش این شرکت در طول نوامبر یک میلیون و 400 هزار تن گزارش شده است. این رقم فروش شرکت در ماه نوامبر، منعکس کننده این موضوع است که شرکت بازاریابی های تازه ای داشته و در استراتژی بازارسازی و کشف فرصت های جدید بازاریابی به درستی عمل کرده است.
مدیرعامل سل Anil Kumar Chaudhary گفت: جهش خوبی در فروش شرکت در ماه نوامبر به ثبت رسیده و چشم انداز آینده امیدوارکننده است.
مدیرعامل شرکت اعلام داشته، شرکت انتظار دارد شاهد بهبود مصرف فولاد در بازارهای جهانی باشد. این شرکت بر تقویت واحدهای موجود و نوسازی خطوط با هدف بهبود محصولات خود متمرکز شده و اقداماتی را در راستای مشتری مداری در دستور کار دارد.
سل در حال حاضر سازوکاری را در سراسر کارخانه ها و واحدهای خود با هدف کنترل هزینه ها راه اندازی کرده است.
انتظار می رود این امر هزینه های تولید را پایین آورد و عامل اصلی دستیابی به سودآوری بالا باشد.
سل در تلاش است تا سبد محصولات خود را متناسب با نیاز مشتریان و همچنین افزایش ارزش افزوده محصولات گسترش دهد.