تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۷۲۴۲۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت جدید فلزات اساسی در بازار بورس لندن/ سقوط آزاد قیمت فلز روی

می متالز - امروز قیمت انواع فلزات اساسی در بازار بورس لندن منتشر شد که فلزات مهمی مانند آلومینیوم و مس با نوسان زیادی کاهش داشتند و فلز روی با افت شدید 285 دلاری نسبت به یک ماه گذشته مواجه شد.
قیمت جدید فلزات اساسی در بازار بورس لندن/ سقوط آزاد قیمت فلز روی

به گزارش می متالز، امروز قیمت انواع فلزات اساسی در بازار بورس لندن منتشر شد. قیمت‌هایی که در این بازار کشف می‌شود، به عنوان مبنای اساسی قیمت فلزات صنعتی در بازارهای جهانی منظور می‌شود. قیمت امروز انواع فلزات اساسی در بازار بورس لندن به این شرح است:

بررسی گراف قیمتی آلومینیوم در یک ماه گذشته نشان می‌دهد قیمت این فلز از 1817 دلار به 1750 دلار کاهش یافته است. این فلز مسیر قیمت پرنوسانی را تا به امروز طی کرده و کاهش 33 دلاری را در یک ماه گذشته تجربه کرده است. 

بررسی گراف قیمتی فلز مس هم حاکی از کاهش قیمت این فلز در یک ماه گذشته به میزان 46 دلار بوده، اما طی چهار روز گذشته روند افزایش قیمت خود را آغاز کرده است.

بررسی قیمت فلز روی نیز نشانگر کاهش شدید قیمت این فلز در یک ماه گذشته بوده که در حقیقت می‌توان به سقوط آزاد تشبیه کرد. قیمت این فلز از 2 هزار و 527 دلار به 2245 دلار کاهش یافته که افت 282 دلاری را تجربه کرده است.

عناوین برگزیده