تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۸
بازدید: ۶۱۱
کد خبر: ۷۳۲۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صورت های مالی ۱۲ ماهه شستا که به پشت درهای بورس رسیده

می متالز - شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی که به پشت درهای بورس برای پذیرش و درج نماد رسیده، صورت های مالی تلفیقی دوره مالی منتهی به خرداد ۹۸ را منتشر کرد.
صورت های مالی ۱۲ ماهه شستا که به پشت درهای بورس رسیده

به گزارش می متالز، سرمایه گذاری تامین اجتماعی که به پشت های درهای بورس برای پذیرش و درج نماد رسیده تا آماده عرضه اولیه شود، اقدام به انتشار صورت های مالی تلفیقی دوره مالی منتهی به خرداد 98 کرد.

براین اساس، این هلدینگ با سرمایه اسمی 8 هزار میلیارد تومانی در گزارش 12 ماهه تلفیقی، 7.01 هزار میلیارد تومان سود خالص داشته و سود اصلی 4.5 هزار میلیارد تومان است .همچنین سود هر سهم در سال مالی قبل 565 ریال است.

شستا 16 فروردین 1365 به صورت سهامی خاص تأسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و طی مصوبات مجمع فوق العاده سنوات قبل (سال 79) به سهامی عام تبدیل و در حال حاضر جزو واحدهای تجاری فرعی سازمان تامین اجتماعی و محل فعالیت اصلی آن در شهر تهران واقع است.

موضوع فعالیت شرکت اصلی طبق ماده 3 اساسنامه شامل سرمایه گذاری و مشارکت در فعالیت اقتصادی و بازرگانی اعم از تولیدی، بازرگانی، خدماتی و تشکیل انواع شرکت ها و موضوع فعالیت شرکت های فرعی در زمینه های تولید داروهای انسانی و دامی، سیمان، کاشی و سرامیک، نفت و گاز، محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی، کشت و صنعت، مواد غذایی و لوازم خانگی، خدمات ساختمانی و انبوه سازی، حمل و نقل و بانکداری است. شرکت اصلی دارای 86 و گروه دارای 44 هزار و 690 نفر نیروی انسانی است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده