تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۵
بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۷۳۵۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاملات مشکوک پرجمعیت ترین شرکت، بانک فرابورسی، هلدینگ سیمانی و...

می متالز - حضور بانک فرابورسی، پرجمعیت ترین شرکت بورس، هلدینگ سیمانی و کاهش تعداد شرکت های فرابورسی به ۴ نماد از نکات جالب توجه فهرست امروز ۱۵ معامله مشکوک بود.
معاملات مشکوک پرجمعیت ترین شرکت، بانک فرابورسی، هلدینگ سیمانی و...

به گزارش می متالز، امروز هم بازار سهام برای اکثر سرمایه گذاران و کارگزاران رضایت بخش شد و شاخص با افزایش 2383 واحدی دیگر به رقم جدید 346 هزار و 870 واحد رسید و ارزش معاملات هم با داد و ستد 4.8 میلیارد سهم به 2.6 هزار میلیارد تومان بالغ شد.

در این میان بیشترین حجم معاملات هم به سه بانک تجارت، اقتصاد نوین و صادرات با 493.3، 253.7 و 231.5 میلیون سهم تعلق گرفت و اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد امروز هم 15 شرکت با داد و ستد 9 تا 3 برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند. 

این گروه شامل بانک گردشگری، سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان، سیمان بهبهان، لیزینگ صنعت و معدن، جام دارو، همکاران سیستم، فولاد آلیاژی  ایران، فولادخراسان، پخش البرز، پتروشیمی جم، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، الکتریک خودرو شرق، افرانت، آسیا سیر ارس و مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر هستند.

حضور بانک گردشگری، پرجمعیت ترین شرکت بورس یعنی سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، هلدینگ سیمانی سیدکو و کاهش تعداد شرکت های فرابورسی به 4 نماد " وگردش ، پخش، افرا و حآسا " از جمله نکات جالب توجه فهرست امروز معاملات مشکوک بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده