تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۶
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۷۳۷۳۱
سرویس خبر : انرژی

نظام‌نامه برای بهینه‌سازی ناوگان حمل‌ و نقل نفت تدوین شود

می متالز - رئیس هماهنگی امور حمل‌ و نقل وزارت نفت خواستار تدوین دستورعمل‌ و نظام‌نامه خاص به‌منظور استفاده بهینه از خودروهای مناسب و استاندارد، افزایش سطح ایمنی و کاهش هزینه‌ها شد.
نظام‌نامه برای بهینه‌سازی ناوگان حمل‌ و نقل نفت تدوین شود

به گزارش می متالز، مصطفی اسلامی امروز (سه‌شنبه، ۲۶ آذرماه) در برنامه بزرگداشت روز حمل‌و نقل اظهار کرد: حمل و نقل یکی از مؤثرترین پشتیبانی کننده‌های فرآیندهای اصلی وزارت نفت در زنجیره تولید صیانتی با فعالیت‌های زیرساختی مهندسی، عملیاتی، فنی و اقتصادی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.

وی از آمادگی کامل و حداکثری همکاران حوزه حمل‌ونقل صنعت نفت در فصل سرما خبر داد و افزود: با توجه به فرسودگی بیش از حد ناوگان حمل‌ونقل این صنعت، به حمایت مدیران ارشد در ارتباط با تأمین اعتبارات مالی و مجوزهای لازم به‌منظور نوسازی ناوگان نیاز است.

رئیس هماهنگی امور حمل‌ونقل وزارت نفت، بررسی نیازهای وسایل نقلیه شرکت‌های اصلی و تابع سازمان‌های وزارت نفت، تهیه طرح استاندارد وسایل نقلیه مورد استفاده، تدوین روش‌ها برای بهینه‌سازی فعالیت‌های این حوزه و تهیه و ابلاغ و دستورعمل‌ها، دریافت مجوزهای لازم برای خرید و فروش، شناسایی وسایل نقلیه فرسوده و از رده خارج کردن و فروش آنها در زمان مناسب و خرید و جایگزینی با خودروهای استاندارد را از مهم‌ترین مسئولیت‌های بخش هماهنگی امور حمل‌ونقل وزارت‌ نفت دانست.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد