به گزارش می متالز، مدیر پروژه های ریلی فولاد زرند ایرانیان گفت: هزینه زیرسازی این خط 43 کیلومتری 45 میلیارد تومانی است که از امروز عملیات ریل گذاری آن توسط راه آهن جمهوری اسلامی آغاز شد.
بابک سلاجقه افزود: با اتمام این خط ریلی امکان انتقال 4 میلیون تن محصول کنسانتره و گندله و 4 میلیون تن سنگ آهن فراهم می شود.
مدیرکل راه آهن کرمان نیز گفت: هزینه اجرای ریل گذاری این خط 143 میلیارد تومان می باشد.
مجید ارجونی گفت: خط ریلی ایستگاه جلال آباد تا کارخانه کنسانتره و گندله تا پایان خرداد 99 به اتمام میرسد.
همچنین سعید رسولی مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی از عملیات اجرایی اتصال ایستگاه راه آهن زرند به مجتمع فولاد زرند ایرانیان بازدید کرد.
وی گفت: این خط ریلی به طول 22 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت فعلی کارخانه، 12 کیلومتر آن در مرحله اول اجرایی می شود.
مدیر پروژه های ریل فولاد زرند ایرانیان گفت: 17 میلیارد تومان برای زیرسازی و 88 میلیارد تومان برای ریل گذاریاین خط هزینه شده است.
مدیر کل راه آهن استان کرمان گفت: ریل گذاری این خط تا پایان دی ماه سال جاری انجام می شود.