تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۴۹۵
کد خبر: ۷۴۴۰۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در جلسه با صالح مصوب شد

سهام واقعی هپکو در شرکت معدن مس طارم حسابرسی می‌شود

می متالز - جمعی از کارکنان هپکو با رئیس سازمان خصوصی جلسه مشترکی را برگزار کردند که طی آن مقرر شد هپکو به یکی از شرکت‌های وابسته به وزارت صمت واگذار شود.
سهام واقعی هپکو در شرکت معدن مس طارم حسابرسی می‌شود

به گزارش می متالز، جلسه کارکنان هپکو با رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیران این سازمان با هدف پیگیری مصوبات جلسه دفتر معاون اول رئیس جمهور با موضوع رسیدگی به وضعیت شرکت‌های کلان اراک، برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد که حقوق آبان ماه کارکنان این شرکت تا ۳۰ آذر ماه و حقوق آذر نیز نهایتا تا نیمه دی ماه پرداخت شود.

همچنین از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه، واگذاری شرکت هپکو بود که با توجه به مصوبات جلسه دفتر جهانگیری، مقرر شد شرکت هپکو تا ۱۰ روز آینده به مجموعه‌های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت مانند ایمیدرو یا ایدرو واگذار شود.

با پیشنهاد اعضای شورای اسلامی کار هپکو با اهدای بن شب یلدا به کارکنان این شرکت با مبلغ ۳۵۰ هزارتومان موافقت شد.

به گفته کارکنان این شرکت تمام مشکلات شرکت هپکو و دل‌نگرانی کارگران این شرکت در زمینه‌های سهامداری شرکت، کار، حقوق، مدیریت هلدینگ و موارد دیگر مطرح شد و پیشنهادات به سازمان خصوصی سازی ارائه شد.

از دیگر تصمیمات جلسه امروز کارکنان شرکت هپکو با مسئولان سازمان خصوصی سازی، این سازمان موظف شد تا ضمانت نامه‌های مورد نیاز برای دریافت وام برای هپکو را تأمین کند.

درخصوص حسابرسی شرکت هپکو نیز مقرر شد سازمان خصوصی سازی حسابرسی شرکت هپکو را تا ۱۰ روز آینده انجام دهد. سهام واقعی هپکو در شرکت معدن مس طارم نیز به صورت ویژه بررسی خواهد شد.

لیست پرسنل در شرف بازنشستگی توسط هیات عامل سازمان تایید شده و به جهت تامین اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده که تا پایان سال اجرایی می‌شود.

عناوین برگزیده