تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۳۷
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۷۵۰۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "وصنعت" تغییر چندانی نداشت

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۱۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۲۰ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۲ درصدی برخوردار بود.
سود هر سهم "وصنعت" تغییر چندانی نداشت

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۱ امرداد ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یاد شده، مبلغ ۹۷۰ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۱۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۲ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۸۲ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۵ هزار و ۹۲۰ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

"وصنعت" در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به امرداد ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۹۹۱ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۲۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یاد شده، با افزایش یک هزار و ۴۷۵ میلیارد و ۲۹ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۱۹۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۴۵۰ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال معادل ۸ هزار و ۴۵۷ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"وصنعت" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۷۱۹ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۶۱۴ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۸۹۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۱۶۹ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال خریداری کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده