تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۰
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۷۵۰۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد:

اجرای ۳۸۵ گشت مشترک نظارت و بازرسی بر بازار کهگیلویه و بویراحمد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸۵ ‌گشت مشترک نظارتی و بازرسی در استان اجرایی شده است.
اجرای ۳۸۵ گشت مشترک نظارت و بازرسی بر بازار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش می متالز، "سالار حسین پور" سه شنبه ۲۶ آذرماه در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی، در راستای تنظیم و کنترل بازار، گشت‌های مشترک نظارتی انجام شد.

وی با بیان اینکه در استان ۳۰ هزار واحد صنفی وجود دارد، اظهارکرد: ۸۰ بازرس اصناف و صنعت و معدن کار بازرسی و نظارت بر بازار استان را انجام می دهند که کار سنگینی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد پایین بازرس و کمبود خودرو از مشکلات موجود در این بخش است.

حسین پور تصریح کرد: ما باید پاسخگوی توقعات مردم باشیم و همه نیروهای ما با تمام توان به انجام وظایف می پردازند.

وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین در استان، ادامه داد: افزایش قیمت کالای حامل انرژی تغییراتی در قیمت سایر کالاها را رقم می زند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در بخش افزایش قیمت کالاهای اساسی کنترل‌ها و اعمال برنامه‌هایی شکل گرفته و از افزایش قیمت‌ها جلوگیری شده است.

حسین پور با تاکید بر اجرای گشت‌های نظارتی ویژه شب یلدا، بیان کرد: دستگاه‌ها باید در این محور اقدامات لازم را اجرایی کرده و اتاق اصناف نیز باید به بهترین شکل در خدمت مردم باشد

عناوین برگزیده