تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۱۶
بازدید: ۳۴۲
کد خبر: ۷۵۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی ایدرو در سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی:

با رویکرد علمی و شایسته محوری می توان بسترهای لازم برای جانشین پروری را فراهم کرد

می متالز - رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی ایدرو گفت: با رویکرد علمی، منصفانه و شایسته محوری می توان بسترهای لازم برای جانشین پروری و مدیریت استعداد یابی با تکیه بر نقش بانوان و جوانان را فراهم کرد.
با رویکرد علمی و شایسته محوری می توان بسترهای لازم برای جانشین پروری را فراهم کرد

به گزارش می متالز، رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی ایدرو با اشاره موضوع کنفرانس با عنوان “جانشین‌پروری و مدیریت استعدادها با تمرکز بر نقش زنان و جوانان ” گفت: با رویکرد علمی، منصفانه و شایسته محوری می توان بسترهای لازم برای جانشین پروری و مدیریت استعداد یابی با تکیه بر نقش بانوان و جوانان را فراهم کرد.

عین الله فرامرز با اشاره به مصوبه شورای عالی فرهنگی اختصاص ۳۰ درصد ظرفیت مدیریتی سازمان ها به بانوان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به توانمندی ها بانوان، سازمان ها در این خصوص شایسته گزینی را محور کار خود قرار داده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: در سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران یک برنامه در سه فاز وجود دارد که فاز ابتدایی بحث فرهنگ سازی، اعتماد سازی و بستر سازی در بازده زمانی خاص قابل اجرا می شود.

فرامرز در ادامه گفت: بیشترین تلاش را باید خصوص فرهنگ سازی انجام داد تا بتوان در سال های آتی بهره برداری و انتخاب درست و شایسته داشته باشیم .

عناوین برگزیده