تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۰۱
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۷۵۶۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نظارت بر بازار کالاهای اولویت دار به صورت هفتگی

می متالز - در راستای سیاست های کنترلی و نظارتی و تشدید پیگیری ها به منظور آرام سازی فضای بازار، در هفته جاری نظارت و بازرسی کالاهایی از قبیل برنج خارجی، لاستیک (به ویژه خودروی وانت)، لوازم یدکی، لوازم خانگی، محصولات فولادی (ورق، میلگرد، تیرآهن) در اولویت کاری بازرسان این سازمان و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور قرار گرفت.
نظارت بر بازار کالاهای اولویت دار به صورت هفتگی

به گزارش می متالز، این در شرایطی است که در این ایام سازمان حمایت؛ براساس اولویت بندی انجام شده و ابلاغ آن به سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان های کشور، رصد و پایش کالاهای مذکور را در صدر بازرسی های نظارتی، بازرسان استان ها قرار داده است.

لازم بذکر است؛ در جلسه ستاد تنظیم بازار که هر هفته بطور مستمر برگزار می گردد کالاهای اولویت‌دار برای نظارت و بازرسی تعیین و تصمیم گیریهای لازم برای نظام تامین و توزیع آنها صورت می پذیرفت.

یادآور می شود؛ گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب و... از جمله تخلفاتی هستند که هموطنان می‌توانند این تخلفات را از طریق تلفن 124 و یا سامانه اینترنتی WWW.124.ir به این سازمان و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها اطلاع داده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

عناوین برگزیده