تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۲۹
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۷۶۵۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی آذر ماه؛

"وصنعت" خریدار و فروشنده بود

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۷۸ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وصنعت" خریدار و فروشنده بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت سرمایه ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۹۸۷ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۴ هزار و ۱۴۸ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۰۲ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال به ۸ هزار و ۲۸۹ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت نیز با افزایش یک هزار و ۴۳۸ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال معادل ۱۵ هزار و ۵۸۶ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال محاسبه شد.

"وصنعت" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۱۵ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال به مبلغ ۷۹۳ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۷۸ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت طی دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۱۷ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال خریداری کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده