تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۲۵
بازدید: ۳۸۲
کد خبر: ۷۶۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انتخاب شرکت سیمان ارومیه به عنوان واحد نمونه کیفی استاندارد آذربایجان غربی

می متالز - در مراسم روز جهانی استاندارد که با وقفه یکماهه با همت اداره کل استاندارد آذربایجان غربی برگزار شد از شرکت سیمان ارومیه بعنوان واحد نمونه کیفی استاندارد با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.
انتخاب شرکت سیمان ارومیه به عنوان واحد نمونه کیفی استاندارد آذربایجان غربی

به گزارش می متالز، این مراسم در محل سالن اجتماعات اداره کل استاندارد‌ با حضور آقای محمد مهدی شهریاری(استاندار آذربایجان غربی)،مهندس وحید مرندی مقدم(معاون نظارت بر اجرای استاندارد کل کشور) و جمعی از مدیران کل ادارات و دستگاههای اجرایی استان برگزار گردید.

استاندار استان آذربایجان غربی با اشاره بر اهمیت رعایت الزامات قانونی تعیین شده خاطر نشان ساخت اولویت اصلی کشور در سال مزین به اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال، ارتقاء صادرات غیر نفتی و کاهش وابستگی به نفت می باشد و اضافه کرد حرکت به سمت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی جز با سرلوحه قرار گرفتن امر کیفیت و ارتقاء جایگاه استاندارد سازی از سوی واحدهای تولیدی و خدماتی و سایر دستگاههای مرتبط،امکان پذیر نخواهد بود.

ایشان در بخش دیگری از سخنرانی خود افرایش صادرات و کشف بازارهای جدید صادراتی را در گرو ایجاد نگرشی کیفیت محور با رعایت استانداردها و توجه به نیازهای مشتریان برشمرد.

گفتنی است در این مراسم از طرف شرکت سیمان ارومیه آقایان سعید حشمتی(مدیرکارخانه)صالح محمد زاده(مدیر اداری) و مهدی شبستانی(سرپرست واحد کنترل کیفی) حضور داشتند و لوح تقدیر واحد نمونه کیفی استان به شرکت سیمان ارومیه اهداء شد.

مهندس مجید باقری فرد، مدیرعامل شرکت سیمان ارومیه به همین مناسبت ضمن تبریک این موفقیت به کارکنان ساعی و ذینفعان محترم ، افزود: شرکت سیمان ارومیه با تولید سیمان های تیپ یک، تیپ دو، پوزولانی وP.L.C بعنوان بزرگترین واحد صنعتی استان ضمن اشتغالزایی و انتخاب بعنوان صادرات کننده نمونه استانی طی سالهای متمادی، در سال مزین به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، با بهره گیری از دانش روز دنیا و استفاده از کارکنان متخصص و مجرب خود در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی گام های استواری برداشته است و دریافت وتمدید گواهینامه های استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه کیفیت(ISO9001:2015)، سیستم مدیریت محیط زیست (ISO 14001:2015)، گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی(OHSAS 18001:2017) از ایتالیا، سیستم مدیریت کیفیت و پژوهش(ISO/IEC 17025:2005) از کشور روسیه، نشان صادرات به اروپا(CE) از کشور اسپانیا و همچنین دریافت نشان زرین انتخاب پیمانکاران و انبوه سازان در سال گذشته و چندین افتخار دیگر در همین راستا شاهد این مدعاست.

در بخش دیگری از این مصاحبه مهندس سعید حشمتی ، مدیر کارخانه سیمان ارومیه گفت: امروزه واحدهای تولیدی و صنعتی برای موفقیت و بقای خود در بازارهای جهانی نیازمند رعایت و تبعیت از استانداردهای مربوطه هستند  و انتخاب شعار روز جهانی صادرات با عنوان” استانداردها ، شهرها را هوشمند تر می کند” به مفهوم بهره گیری از استاندارها جهت رفاه و آسایش انسانها است و رعایت الزامات و تلاش در جهت ارتقاء کیفیت محصولات و رقابت پذیری میتواند گام موثری برای ارج نهادن به وفاداری مشتریان و ذینفعان سازمان بعنوان یک ارزش  تلقی گردد.

مدیر کارخانه سیمان ارومیه در پایان ابراز امیدواری کرد که با جاری سازی استانداردها و رعایت اصول زیست محیطی در زندگی ، شاهد رونق اقتصادی در کنار سلامتی آحاد جامعه باشیم.

عناوین برگزیده