تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۹
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۷۶۸۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
تنور انتخابات مجلس در فضای مجازی بیجار داغ است؛

پروژه فولاد بیجار کانون توجه تبلیغات غیرقانونی کاندیداها!

می متالز - با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات فضای مجازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی داخلی حسابی داغ شده است و کاندیداها نیز برای عقب نماندن از قافله از فرصت های موجود در این بخش نهایت استفاده را می کنند.
پروژه فولاد بیجار کانون توجه تبلیغات غیرقانونی کاندیداها!

به گزارش می متالز، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می شود و در حالی که هنوز دو ماه تا زمان برگزاری انتخابات باقی است و تا کنون نظر شورای نگهبان در مورد تایید یا رد صلاحیت 40 کاندید بیجار اعلام نشده است ولی چهره ها و افراد فعال در تلاش اند با روش ها و شیوه های مختلفی فرصتی برای حضور در صندلی های سبز پارلمان برای خود فراهم کنند.

هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم کاندیداهای احتمالی به هر نحوی که شده سعی دارند خود را به مردم بشناسانند، این روزها اکثر کاندیداها به فضای مجازی وابسته شده و این فضا مملو از کانال‌ها، گروه‌ها و صفحاتی شده که هر کدام سنگ کسی را به سینه می‌زنند.

این روزها هر کدام از 40 کاندید یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طریقی می خواهند خودشان را به مردم معرفی کنند، حضور در محافل عمومی و خصوصی، تشیع جنازه و شرکت در مراسم ختم، حضور در بازار و مکان های پر تردد، برگزاری نشست های دور از چشم مسوولان نظارتی با اقشار مختلف مردم و نصب بنر پیام تبریک و موفقیت از ابزار معرفی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی در بیجار برای معرفی هر چه بیشتر خود به مردم است.

برگزاری نشست های خانگی و منتسب اعلام کردن خود به گروه ها و طیف های مختلف و حضور در دور افتاده ترین روستاهای بیجار که هر 4 سال یک بار محل تردد مسوولان می شود از دیگر ابزار معرفی کاندیداهای مجس شورای اسلامی در بیجار است.

آنچه در این میان حائز اهمیت می‌باشد این است که برخی کاندیداها خود خوراک تبلیغ شان در برخی از کانال های فضای مجازی را داده و با دادن پول‌هایی ناچیز به گردانندگان کانال ها با درج نظر سنجی های مختلف پیشتاز بودن کاندیدها را مشخص کرده اند.

پروژه های بلاتکلیف که به برگ برنده ای برای رسیدن کاندیداها به بهارستان شده است

یکی از پروژه های قدیمی که تا حدودی به میراث فرهنگی بیجار گروس تبدیل شده بود جاده بیجار همدان است که یکی از شانس های رسیدن کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به کرسی سبز بهارستان تبدیل شده بود.

به قول ریش سفیدان و معتمدین بام ایران، این پروژه با قدمت 40 سال 5 نماینده را به مجلس شورای اسلامی فرستاد و در آخر هم با توجه به نواقص موجود در این دوره افتتاح رسمی شد.

یکی از پروژه های که می تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت شهرستان داشته باشد و همچنان بعد از یک سال و چند ماه بلاتکلیف مانده است، پروژه فولاد کردستان است.

این پروژه سال گذشته در معدن سنگ آهن حسن آباد یاسوکند با حضور وزیر صمت کلنگ زنی شد اما به دلایل نامعلوم که هر کدام از مسوولان ارشد استان تقصیر را به دیگری واگذر می کنند تا کنون بلاتکلیف مانده است.

در حال حاضر هر کدام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای کسب جلب توجه مردم سنگ افتتاح این پروژه عظیم صنعتی بلاتکلیف را به سینه می زنند و به عنوان یک برگ برنده برای رسیدن این افراد به کرسی سبز بهارستان محسوب می شود.

اما گویا کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قبل از ثبت نام فرصتی برای مرور وظیفه یک نماینده مجلس نداشته اند و نمی دانند ایجاد کارخانجات تولیدی، عزل و نصب مدیران دستگاه‌های اجرایی، ارائه خدمات از قبیل آب، جاده، برق، گاز، تلفن و … از وظایف قوه مجریه و نماینده عالی دولت در شهرستان یا استان است و نمایندگان مجلس موظف به نظارت بر اجرای این امور در منطقه و کشور هستند و حق دخالت در اجرای آنان را ندارند و نباید اسیر شعارهای افرادی شویم که شعارهایشان در حدود اختیارتشان نیست.

عناوین برگزیده