تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۳
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۷۶۹۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام بیش از 131 هزار مورد بازرسی برای کنترل بازار و مقابله با تخلفات اقتصادی در استان کرمانشاه

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بازرسان تلاش‌گر این سازمان ضمن انجام وظایف محوله و حضور فعال در بازار، موفق شدند در 9 ماهه امسال، 131 هزار و 421 مورد بازرسی از واحدهای فعال صنفی تولیدی و توزیعی و خدماتی را انجام دهند.
انجام بیش از 131 هزار مورد بازرسی برای کنترل بازار و مقابله با تخلفات اقتصادی در استان کرمانشاه

به گزارش می متالز، محسن دارابی با بیان این مطلب، افزود: طی همین مدت، برای ۷۶۹۲ متخلف به دلایل گران‌فروشی، تقلب و کم‌فروشی، احتکار، قاچاق کالا، اختفاء و امتناع از عرضه کالا و سایر تخلفات مندرج در قانون نظام صنفی، پرونده تشکیل و متصدیان این واحدها برای صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی، معرفی شدند.

وی همچنین با اشاره به تأثیر فزاینده گشت‌های مشترک در نظارت کیفی بر بازار، گفت: در این مدت ۲ هزار و ۶۶۶ گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، اداره اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت درمان، جهاد کشاورزی، روسای اتحادیه‌های صنفی و سایر مرتبطان با بازار انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: در این گشت‌ها مجموعاً ۹ هزار و ۲۲۱مورد تخلفات اقتصادی، کشف که از این تعداد، ۲۴۳ مورد مربوط به کشف کالای قاچاق بوده که برای همه موارد نیز، پرونده تخلف، تشکیل‌شده است

عناوین برگزیده