تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۷۷۱۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

رتبه پنجم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال جاری، استان گلستان رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.
رتبه پنجم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

به گزارش می متالز، حسین طلوعیان در دویست و سی و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در محل فرمانداری آزادشهر برگزار گردید، اظهارداشت: رونق تولید و در نتیجه ایجاد اشتغال پایدار در استان از جمله اهداف جدی و برنامه‌های مدنظر مدیران گلستان است.

وی افزود: در این زمینه با جذب تسهیلات مناسب و پرداخت به پروژه‌های اعلام شده در سال جاری توانستیم با پرداخت بیش از دو هزار و ۸۸۶ میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه گذاران از طریق ۸ بانک عامل ، رتبه پنجم را در سطح کشور کسب نماییم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: شهرستان آزادشهر با پرداخت بیش از ۹۱۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به هفت طرح پیشنهادی در رتبه نخست گلستان قرار دارد.

طلوعیان گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها است که گلستان در این زمینه نیز با پرداخت ۷۴۰ میلیارد ریال رتبه ۱۲ را در کل کشور به خود اختصاص داده و گنبدکاووس نیز با پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال از این طریق، رتبه نخست استانی را داراست.

وی با اشاره به کسب رتبه ششم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی در کل کشور بیان کرد: آق قلا با دارا بودن هشت پروژه بازسازی و جذب ۱۶۴ میلیارد ریال، رتبه اول در استان را به دست آورده‌است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در تلاشیم با رفع بیشتر موانع تولید و هماهنگی بیشتر برای پرداخت تسهیلات لازم به سرمایه‌گذاران، رونق تولید را در سطح استان افزایش داده و اشتغالزایی مناسبی را برای گلستان به ارمغان بیاوریم.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت