تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۱
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۷۷۲۲۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
منصوری مطرح کرد:

بهانه‌های واهی نمایندگی‌ها برای شانه خالی کردن از ارائه خدمات پس از فروش

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید، نمایندگی‌ها نباید هزینه‌های مازاد برای مردم بتراشند و با بهانه‌های واهی عملکرد نامناسب خود را توجیه کنند.
بهانه‌های واهی نمایندگی‌ها برای شانه خالی کردن از ارائه خدمات پس از فروش

به گزارش می متالز، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره عملکرد نمایندگی‌های خودروسازی در ارائه خدمات پس از فروش، گفت: براساس گزارشات رسیده، ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی‌های خودروسازی‌ها روز به روز ضعیف‌تر و کیفیت قطعات نامناسب‌تر شده و متناسب با قیمت آنها نیست.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم موجب کاهش واردات قطعه به کشور شد، در نتیجه نمایندگی‌ها نتوانستند به درستی به وظایف خود عمل کنند، افزود: علیرغم اینکه برخی از نمایندگی‌ها از وظایف خود شانه خالی می‌کنند اما برخی دیگر به درستی و با وجود تمامی مشکلات تلاش خود را برای ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت به کار می برند.

وی اظهار کرد: اگر ذهنیت مردم نسبت به عملکرد نمایندگی‌های خوردوسازی در ارائه خدمات پس از فروش خراب شود نمی توان آن را ترمیم کرد و در نهایت خود نمایندگی ها از این موضوع زیان می‌بینند.

ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت جزو وظایف خودروسازان است

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت جزو وظایف خودروسازان است، اضافه کرد: نمایندگی‌ها نباید هزینه‌های مازاد برای مردم بتراشند و با بهانه‌های واهی عملکرد نامناسب خود را توجیه کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: هرچند در حال حاضر مردم ناچارند از خدمات نمایندگی‌ها استفاده کنند اما پس از رفع تحریم‌ها و مشکلات خاطره نامناسب مردم از آنها موجب می شود مشتریان کاهش یابد.

عناوین برگزیده