تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۳
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۷۷۷۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

می متالز - سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری نوش مازندران، سیمان بهبهان و فولاد امیر کبیر کاشان امروز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، داوریی ره‌آورد تامین و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

به گزارش می متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 7087واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 5میلیارد و 102میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 3216میلیارد تومان در 651هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نوش مازندران، سیمان بهبهان و فولاد امیر کبیر کاشان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های ملی کشت و صنعت دامپروری و مهندسی نصیر ماشین نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2178میلیون ورقه به‌ارزش 7327میلیارد تومان در 353هزار نوبت، آیفکس 83واحد رشد کرد و در ارتفاع 5030واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، داوریی ره‌آورد تامین و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود بیشترین رشد قیمت را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به‌همراه شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرجان کار، نفت پاسارگاد و مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند.

عناوین برگزیده