تاریخ: ۱۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۰
بازدید: ۴۴۷
کد خبر: ۷۸۰۷۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

سکه فردا را چطور آغاز می‌کند؟ / پیش‌بینی نوسان قیمت طلا در هفته پیش‌رو

می متالز - آخرین قیمت سکه طلا در هفته گذشته چقدر بود؟ روند قیمت سکه طلا در هفته اخیر چگونه بود و فردا این بازار با چه قیمتی باید کار خود را آغاز کند؟ فردا بازار طلا در حالی کار خود را از سر خواهد گرفت که آخرین قیمت‌ها تا روز پنجشنبه حاکی از صعودی بودن روند بازار داشت.
سکه فردا را چطور آغاز می‌کند؟ / پیش‌بینی نوسان قیمت طلا در هفته پیش‌رو

به گزارش می متالز، قیمت سکه امامی در بازار آزاد پنجشنبه ۱۲ دی ماه تا ساعت ۱۸ با ۴۶ هزار تومان افزایش به چهار میلیون و ۶۷۶ هزار تومان رسیده بود.

قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد پنجشنبه ۱۲ دی ماه تا ساعت ۱۸ با ۱۰ هزار تومان افزایش به چهار میلیون و ۶۴۰ هزار تومان رسیده بود.

اما قیمت نیم سکه در بازار آزاد پنجشنبه ۱۲ دی ماه تا ساعت ۱۸ با ۱۰ هزار تومان کاهش به دو میلیون و ۳۷۹ هزار تومان رسیده بود.

قیمت ربع سکه هم در بازار آزاد پنجشنبه ۱۲ دی ماه تا ساعت ۱۸ با ۱۰ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسیده بود.

در این شرایط قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار پنجشنبه ۱۲ دی ماه تا ساعت ۱۸ با سه هزار تومان افزایش به قیمت ۴۷۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده بود.

با این وضعیت پیش‌بینی می‌شود قیمت سکه و طلا چه شود؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در هفته‌ای که گذشت، باتوجه به نوسانات قیمت های جهانی که افزایشی هم بوده است، بازار داخل را نیز تحت تأثیر قرار داده و در حدود ١٠ الی ٢۵ درصد سبب افزایش قیمت‌ها در بازار داخلی سکه و طلا شده است. ضمن اینکه داد و ستد نیز در هفته اخیر رونق چندانی نداشته است.

ابراهیم محمدولی برای هفته آینده پیش‌بینی کرد: ما انتظار داریم که بخش بازار ارز و به دنبال آن سکه و طلا آرامش پیدا کرده و داد و ستد رونق گیرد اما ممکن است انتظارات ما در هفته آینده رخ ندهد.

محمدولی ضمن عرض تسلیت از بابت شهادت فرمانده رشید اسلام، سردار حاج قاسم سلیمانی، در رابطه با تاثیر این واقعه ناگوار بر قیمت‌ها و تاثیر بر قیمت‌های جهانی، اظهار کرد: جای دارد که شهادت این بزرگوار را به خانواده و مقام معظم رهبری تسلیت عرض کنیم. طبیعتاً هرگونه اتفاق بین‌المللی و رخداد این‌چنینی، بدون اثر نخواهد بود. به همین دلیل هم اشاره شد که در هفته آینده آرامش به بازار طلا و ارز بعید است حاکم شود اما امیدواریم کم‌کم آرامش به بازار بازگردد.

عناوین برگزیده