به گزارش می متالز، حسین زاده افزود: تقویت روابط بین الملل در یک موضوع مشترک، تلاش برای برطرف کردن یکی از چالش های روز دنیا، به اشتراک گذاشتن تجارب آموزنده و فرهنگی در یک موضوع مشترک جهانی از فرصت های فرهنگی و اجتماعی این رویداد مهم به شمار می آید.
مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران با اشاره به حضور 25 میلیون بازدید کنندگان در نمایشگاه جهانی (اکسپو) بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا برای معرفی دستاوردهای جدید کشورمان در حوزه های علمی و تجاری بتوانیم توانمندی های کشور را به نمایش بگذاریم.
حسین زاده در این جلسه به برگزاری جلسات متعدد حول محور این رویداد اشاره کرد و یادآور شد: این جلسات با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزرای دولت، سرکنسول ایران و مسئولان برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ در دبی برگزار شده است.
وی ادامه داد: به منظور استفاده از فرصت های تجاری غرفه ایران در اکسپو اقداماتی مد نظر است که از آن جمله می توان به معرفی محصول در قالب فیلم معرفی ایران به مدت ۱۷۳ روز در video wall، امکان عرضه محصول در فضای تجاری غرفه، مشارکت در ساخت هر یک از سالن های و نام گذاری آن به نام برند و محصول ایرانی و تبلیغات با شیوه های متفاوت و علمی اشاره کرد.
گفتنی است که در این جلسه گزارش کاری از سوی بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و کمیسر ژنرال ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی ارائه شد.