تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۰۰
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۷۹۲۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیاردی در بخش های صنعتی مازندران

می متالز - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران از سرمایه گذاری ۹۲۸ میلیاردی امسال در بخش های صنعتی استان خبر داد.
سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیاردی در بخش های صنعتی مازندران

به گزارش می متالز، قوانلو رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران که با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور برگزار شد، حجم سرمایه گذاری انجام شده در مازندران را امسال  بیش از ۹۲۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: میزان سرمایه گذاری انجام شده در مدت مشابه پارسال ۳۷۶ میلیارد تومان و در کل پارسال حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که نشان دهنده رشد ۱۴۸ درصدی سرمایه گذاری نسبت به آذر ماه پارسال است.

او افزود: ۱۳۸ پروانه بهره برداری صنعتی جدید تا پایان آذرماه امسال در استان مازندران صادر شده است.

قوانلو در ادامه از آماده بودن دو سه طرح بزرگ صنعتی برای افتتاح خبر داد و گفت: دراین چند طرح بزرگ نزدیک به یکهزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که با راه افتادن این طرح‌ها حجم سرمایه گذاری صنعتی در استان امسال بیش از دو هزار میلیارد تومان خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران افزود: از طرفی نگاهی به حجم مصرفی برق صنعتی در ۸ ماه امسال در مازندران بیانگر رشد ۱۰ درصدی است که با توجه به میانگین کشوری که ۵/۲ است نشان دهنده تحول و رشد فعالیت صنعتی است.

در جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید استان مازندران که با حضور دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور برگزار شد به بررسی مسائل و مشکلات چند واحد صنعتی بزرگ مازندران و راه‌های برون رفت از این مشکلات پرداخته شد.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!